2 månader

Nu har jag inte bloggat på cirka 2 månader och suget kom direkt tillbaka efter att jag hittade en motivationsbild på Weheartit. 
 
Jag antar att bloggen var det enda som höll mig fast för när jag slutade skriva i bloggen - slutade jag även med träningen. Men nu ska det bli ändring på det! 
 
Summer weightloss challenge
Utmaningen börjar idag, men eftersom jag inte vill dela med mig utav massa bilder på min process mer än till mig själv så får ni inga bilder.. 
KANSKE när jag har en bombkropp tills sommaren 2014 :) 
 
Jag har alltid varit den som har haft lite större och rundare mage än alla andra, och jag har aldrig varit den smala, hälsosamma tjejen. Jag såg själv förändringen och det gjorde även folk i min omgivning. Jag gick ner ca 7 kilo och sen så gav jag sakta men säkert upp. Kanske var det för att jag blev mer och mer självsäker om mig själv och tänkte "Äsch, lite skräpmat kan inte förstöra så mycket". Men det var exakt det som hände. Nu har jag gått upp i vikt (inte alla 7 kilon, men man får ju dåligt samvete!) och nu tänker jag gå ner igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback